Edisi Active Presenter - scodarTV




ActivePresenter menawarkan tiga edisi: Percuma, Standard, dan Pro.


Edisi percuma direka untuk mereka yang ingin membuat demonstrasi video. Ini edisi membolehkan beberapa rakaman skrin dan ciri penyunting video. Projek boleh dieksport ke beberapa format video, iaitu MP4, AVI, WMV, WebM, dan MKV. Walau bagaimanapun, output tidak boleh digunakan untuk tujuan komersil.

Edisi standard menyediakan semua ciri yang tersedia dalam edisi Percuma ditambah beberapa ciri penyuntingan audio dan video canggih dan keupayaan untuk mengeksport projek ke banyak format dokumen, iaitu HTML SlideShow, Dokumen PDF, Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, dan HTML5. Keluaran boleh digunakan untuk tujuan komersil.

Edisi Pro adalah yang paling berkuasa yang membolehkan membuat video yang hebat demonstrasi, simulasi perisian interaktif, dan kandungan eLearning. Edisi ini sangat sesuai untuk pereka pembelajaran dalam talian, jurulatih, pendidik, teknikal penyokong, dan sesiapa sahaja yang ingin mencipta kandungan profesional. Anda mempunyai akses penuh ke semua ciri ActivePresenter Pro dalam edisi Percuma untuk percubaan tujuan. Watermark ditambah dalam output bukan bebas.

Jadual berikut membandingkan ciri-ciri antara tiga edisi. Ciri-ciri yang ada yang terdapat dalam ketiga-tiga edisi ini tidak disenaraikan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pages