SAPHC- Sistem Analisis Peperiksaan - scodarTV
SAPHC- Sistem Analisis Peperiksaan

SAPHC- Sistem Analisis Peperiksaan

Kongsikan


Sistem Analisis Peperiksaan adalah aplikasi yang digunakan untuk meringankan beban tugas guru dalam menyediakan markah pelajar. Sistem ini dibangunkan oleh Jabatan Pelajaran Negeri Johor. Tujuan saya memasukkan ruangan Sistem Analisis Peperiksaan kerana aplikasi ini telah digunakan dengan meluas dalam Sistem Penilaian sekolah dan membantu guru-guru dalam menggunakan aplikasi ini khasnya guru-guru didaerah Gombak.



SILA LAWATI LINK DIBAWAH UTK SEMENTARA WAKTU :

http://docs.google.com/Doc?id=ddhhb4s_0csgvmrc5&hl=en

2 ulasan:

  1. Itu suatu perkara yang baik jika dapat kita kongsikan. Hubungi saya .... melalui e-mel saya aminuddinjaffar@gmail

    BalasPadam
  2. bagi kat aku download manager. mu pekabo? aku dah lama x bukak blog nih.. bagi aku email kita layan facebook.

    BalasPadam

Pages